Compartir
Popular Music in the Post-Digital Age: Politics, Economy, Culture and Technology (en Inglés)
Mazierska Ewa,Gillon Les,Rigg Tony (Autor)
·
Bloomsbury Academic
· Tapa Blanda
Popular Music in the Post-Digital Age: Politics, Economy, Culture and Technology (en Inglés) - Mazierska Ewa,Gillon Les,Rigg Tony
$ 1,407.93
$ 2,346.54
Ahorras: $ 938.62
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 10 de Julio y el
Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Popular Music in the Post-Digital Age: Politics, Economy, Culture and Technology (en Inglés)"
Popular Music in the Post-Digital Age explores the relationship between macro environmental factors, such as politics, economics, culture and technology, captured by terms such as 'post-digital' and 'post-internet'. It also discusses the creation, monetisation and consumption of music and what changes in the music industry can tell us about wider shifts in economy and culture. This collection of 13 case studies covers issues such as curation algorithms, blockchain, careers of mainstream and independent musicians, festivals and clubs-to inform greater understanding and better navigation of the popular music landscape within a global context.