Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Playing the phd Game With Integrity: Connecting Research, Professional Practice and Educational Context (Understanding Teaching-Learning Practice) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811369896
N° edición
1

Playing the phd Game With Integrity: Connecting Research, Professional Practice and Educational Context (Understanding Teaching-Learning Practice) (en Inglés)

John A Bowden; Pamela J Green (Autor) · Springer · Tapa Dura

Playing the phd Game With Integrity: Connecting Research, Professional Practice and Educational Context (Understanding Teaching-Learning Practice) (en Inglés) - John A Bowden; Pamela J Green

Libro Nuevo

$ 2,127.59

$ 4,255.18

Ahorras: $ 2,127.59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 61 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Playing the phd Game With Integrity: Connecting Research, Professional Practice and Educational Context (Understanding Teaching-Learning Practice) (en Inglés)"

This book focuses on integrity throughout the PhD journey and beyond, and is organised around two main themes: (1) integrity in relation to the capabilities developed by doctoral candidates for professional practice; and (2) integrity and coherence at the PhD system level. The working methods of key participants such as PhD candidates, supervisors, university managers, government agencies and politicians are central to achieving integrity goals within PhD programmes. In this context, a number of constructs are developed that inform the practice-based elements of the book in relation to conducting doctoral research, research supervision, academic writing, and research training support systems; in particular, these include our Moral Compass Framework for professional integrity, notions of collective morality, decision-making when faced with ‘wicked’ problems, connected moral capability and our double-helix model of capability development, negotiated sense in contrast with common sense, completion mindsets and contexts, mindfulness, liminality, and mutual catalysis in joint authorship.While the data the book employs stems from practice-led research within the Australian doctoral system, the conclusions drawn are of global relevance. Throughout the book, wherever appropriate, comparisons are made between the Australian context and other contexts, such as the doctoral systems of the United Kingdom, Europe and the United States.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes