¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Place Brand Formation and Local Identities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
100
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138500044
Categorías

Place Brand Formation and Local Identities (en Inglés)

Staci M. Zavattaro (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Place Brand Formation and Local Identities (en Inglés) - Staci M. Zavattaro

Libro Nuevo

$ 2,433.14

$ 4,055.23

Ahorras: $ 1,622.09

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Place Brand Formation and Local Identities (en Inglés)"

This innovative book explores micro-level neighborhood branding and the creation of distinct local identities in neighborhoods. It begins by situating place branding literature at the neighborhood level and then gives consideration to what the core components of a neighborhood brand might be. It does so by drawing on extensive interviews with key actors in the United States, such as government officials, Realtors, economic development professionals, urban planners, and neighborhood residents. Core topics such as belonging and community, identity, nostalgia, idealism, and recreation are explored. The book concludes with a proposed working definition of neighborhood brands and branding that stakeholders can use to promote and market their neighborhoods accordingly - or avoid branding them entirely. This book offers a novel contribution to place branding and destination management literatures by moving beyond the dominant macro-level narratives. It will be of interest to scholars and students studying in urban planning, tourism, destination branding, marketing, public administration and policy, and sociology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes