Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Online Learning in Mathematics Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
342
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.68 kg.
ISBN13
9783030802295

Online Learning in Mathematics Education (en Inglés)

Karen Hollebrands (Ilustrado por) · Robin Anderson (Ilustrado por) · Kevin Oliver (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Online Learning in Mathematics Education (en Inglés) - Hollebrands, Karen ; Anderson, Robin ; Oliver, Kevin

Libro Nuevo

$ 3,725.40

$ 6,773.46

Ahorras: $ 3,048.06

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Online Learning in Mathematics Education (en Inglés)"

This book brings together research from mathematics education and instructional design to describe the development and impact of online environments on prospective and practicing teachers' learning to teach mathematics. The move to online learning has steadily increased over the past decade. Its most rapid movement occurring in 2020 with most instruction taking place remotely. Chapters in this book highlight issues related to teacher learning in three main contexts: formal, informal, and experiential or practice-based. This volume brings together researchers from the different but related fields of instructional design and mathematics education to engage in dialogue around how we design and study the impacts of online learning in general and online mathematics education more specifically. The book is very timely with most instruction taking place online and mathematics educators addressing challenges related to supporting teachers' formal, informal, and experiential learning online. A chapter in each section will synthesize ideas presented by instructional designers and mathematics educators as it relates to teacher learning in each context. At the end of each section, a retrospective chapter is presented to reflect on what the different perspectives offer to better understand mathematics teacher learning in online environments. This book is of interest to mathematics educators, researchers, teacher educators, professional development providers, and instructional designers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes