¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Negotiating Spaces for Literacy Learning: Multimodality and Governmentality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781472587459

Negotiating Spaces for Literacy Learning: Multimodality and Governmentality (en Inglés)

Hamilton, Mary ; Heydon, Rachel ; Hibbert, Kathryn (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Negotiating Spaces for Literacy Learning: Multimodality and Governmentality (en Inglés) - Hamilton, Mary ; Heydon, Rachel ; Hibbert, Kathryn

Libro Nuevo

$ 1,334.54

$ 2,426.44

Ahorras: $ 1,091.90

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Negotiating Spaces for Literacy Learning: Multimodality and Governmentality (en Inglés)"

Negotiating Spaces for Literacy Learningaddresses two paradoxical currents that are sweeping through the contemporary educational field. The first is the opening up of possibilities for multimodal communication as a result of developments in digital technologies and the sensitivity to multiliteracies. The second is the increasing pressure from standardised testing, accountability and performance measurement which pull curricular and pedagogical practices out of alignment with the everyday informal practices and interests of teachers and learners and narrow opportunities for diverse expressions of literacy. Bringing together an international team of scholars to examine the tensions and struggles that result from the current educational climate, the book provides a much-needed discussion of the intersection of technologies of literacies, education and self. It does so through diverse approaches, including philosophical, theoretical and methodological treatments of multimodality and governmentality, and a range of literacies - early years, primary school, workplace, digital, middle school, secondary school, indigenous, adult and place. With examples taken from all stages of education and in several countries, the book allows readers to explore a range of multimodal practices and the ways in which governmentality plays out across them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes