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portada nature's mind: the biological roots of thinking, emotions, sexuality, language, and intelligence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1994
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.4 x 1.5 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN
0465048633
ISBN13
9780465048632

nature's mind: the biological roots of thinking, emotions, sexuality, language, and intelligence (en Inglés)

Michael S. Gazzaniga (Autor) · Basic Books · Tapa Blanda

nature's mind: the biological roots of thinking, emotions, sexuality, language, and intelligence (en Inglés) - Gazzaniga, Michael S.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "nature's mind: the biological roots of thinking, emotions, sexuality, language, and intelligence (en Inglés)"

The co-discoverer of the "split brain" theory tells how science is recasting the age-old question of nature versus nurture to create a startling new view of human behavior. Recent discoveries suggest that natural selection affects not only physical characteristics but also mental processes, from learning to substance abuse.

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