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portada Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert (Business Myths) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 1.8 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781398608153
N° edición
0002
Categorías

Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert (Business Myths) (en Inglés)

Andy Milligan (Autor) · Simon Bailey (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert (Business Myths) (en Inglés) - Bailey, Simon ; Milligan, Andy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Myths of Branding: Dispel the Misconceptions and Become a Brand Expert (Business Myths) (en Inglés)"

A brand is just a logo - everyone knows that, don't they? After all, it's not as though a good brand can save a bad business, and besides, the digital revolution is making branding irrelevant... Myths of Branding, written by renowned branding experts Andy Milligan and Simon Bailey, explores the huge number of misguided, mistaken and blatantly false myths that abound in the branding arena. From the belief that developing brands is nothing more than fiddling with logos, to the perception that it's a 'soft' area of marketing that doesn't go beyond visual identity and that the customer is always right - these myths are all surprisingly entrenched, yet could not be further from the truth. Myths of Branding uses up-to-date case studies and witty examples to debunk these popular misconceptions, and replaces them with the reality of what it's really like to work in the world of branding. Jam-packed with entertaining anecdotes and useful information that practitioners can learn from, it guarantees a deeper, sharper understanding of the realities of branding and brand management. About the Business Myths series... The Business Myths series tackles the falsehoods that pervade the business world. From leadership and management to social media, strategy and the workplace, these accessible books overturn out-of-date assumptions, skewer stereotypes and put oft-repeated slogans to the test. Entertaining and rigorously researched, these books will equip you with the insight and no-nonsense wisdom you need to succeed.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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