¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Music Is Your Business: The Musician's FourFront Marketing and Legal Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
354
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 1.9 cm
Peso
0.82 kg.
ISBN13
9780974342054
N° edición
0004

Music Is Your Business: The Musician's FourFront Marketing and Legal Guide (en Inglés)

Bartley F. Day (Autor) · Fourfront Media and Music · Tapa Blanda

Music Is Your Business: The Musician's FourFront Marketing and Legal Guide (en Inglés) - Day, Bartley F. ; Cook, Sue D. ; Caron Dba, Dianne

Libro Físico

$ 975.91

$ 1,774.38

Ahorras: $ 798.47

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Music Is Your Business: The Musician's FourFront Marketing and Legal Guide (en Inglés)"

For musicians and independent record labels This book takes the mystery out of the music business. You need to know how the music industry works, and you need accurate legal information targeted to your career-whether you're an experienced performer or just starting out. Music industry veteran Christopher Knab is a DIY pioneer. His honest, no-nonsense information empowers you to sell, promote, publicize, and perform your music. Learn how to work with industry professionals, prepare a career plan and publicity campaign, connect with your fanbase, grab the attention of distributors, get radio airplay, negotiate offers for live performances, and create a demand for your music with traditional methods and social networking strategies. Entertainment law attorney Bartley F. Day's straight-to-the-point legal chapters include: Making Sense of Music Industry Contracts, Recording a Cover Version, Trademarking Band Names, Insider Tips for Hiring a Music Attorney, Filing Copyright Applications, Recording Contract Advances and Royalty Rates, and a chapter on the controversial 360 Deals now offered by many record labels. This edition is filled with topics, including: Radio's Reasons Not to Play a Record, and favorites like, Ten Reasons Why Musicians Fail (and How Not To), and Con Jobs: Watch Out for the Flim-Flam Man. There's a sample Four Front Music Marketing Plan, a Distributor One-Sheet, a Band Tour and Work Schedule, a Band Bio, and much, much more. At 343 pages, this edition is over 70 pages longer than the 3rd edition. Revised, illustrated, and indexed, the 4th edition of Music Is Your Business is the essential book for independent musicians and record labels, and is used as a college and university textbook.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes