¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Modelling Learners and Learning in Science Education: Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Tea (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.0 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9789402405224

Modelling Learners and Learning in Science Education: Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Tea (en Inglés)

Keith S. Taber (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Modelling Learners and Learning in Science Education: Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Tea (en Inglés) - Taber, Keith S.

Libro Nuevo

$ 2,927.06

$ 5,321.93

Ahorras: $ 2,394.87

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Jueves 22 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Modelling Learners and Learning in Science Education: Developing Representations of Concepts, Conceptual Structure and Conceptual Change to Inform Tea (en Inglés)"

This book sets out the necessary processes and challenges involved in modeling student thinking, understanding and learning. The chapters look at the centrality of models for knowledge claims in science education and explore the modeling of mental processes, knowledge, cognitive development and conceptual learning. The conclusion outlines significant implications for science teachers and those researching in this field.This highly useful work provides models of scientific thinking from different field and analyses the processes by which we can arrive at claims about the minds of others. The author highlights the logical impossibility of ever knowing for sure what someone else knows, understands or thinks, and makes the case that researchers in science education need to be much more explicit about the extent to which research onto learners' ideas in science is necessarily a process of developing models.Through this book we learn that research reports should acknowledgethe role of modeling and avoid making claims that are much less tentative than is justified as this can lead to misleading and sometimes contrary findings in the literature. In everyday life we commonly take it for granted that finding out what another knows or thinks is a relatively trivial or straightforward process. We come to take the 'mental register' (the way we talk about the 'contents' of minds) for granted and so teachers and researchers may readily underestimate the challenges involved in their work.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes