Compartir
Media Ethics Goes to the Movies (en Inglés)
Howard Good; Michael J. Dillon; Howard J. Good; Michael Dillon (Autor)
·
Praeger
· Tapa Dura
Media Ethics Goes to the Movies (en Inglés) - Howard Good; Michael J. Dillon; Howard J. Good; Michael Dillon
$ 2,037.91
$ 4,075.81
Ahorras: $ 2,037.91
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 09 de Mayo y el
Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Media Ethics Goes to the Movies (en Inglés)"
Certain films seem to encapsulate perfectly the often abstract ethical situations that confront the media, from truth-telling and sensationalism to corporate control and social responsibility. Using these movies―including Ace in the Hole, All the President's Men, Network, and Twelve Angry Men―as texts, authors Howard Good and Michael Dillon demonstrate that, when properly framed and contextualized, movies can be a powerful lens through which to examine media practices.Moreover, cinema can present human moral conduct for evaluation and analysis more effectively than a traditional case study can. By presenting ethical dilemmas and theories within a dramatic framework, Media Ethics Goes to the Movies offers a unique perspective on what it means for media professionals to be both technically competent and morally informed.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.