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portada Managing God's Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032099927
N° edición
1

Managing God's Business (en Inglés)

Malcolm Torry (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Managing God's Business (en Inglés) - Malcolm Torry

Libro Físico

$ 905.31

$ 1,810.61

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Managing God's Business (en Inglés)"

Religious and faith-based organisations constitute a large and important group of organisations. This is the first book to study systematically their characteristics and the distinctive challenges they pose to the people managing them. Malcolm Torry discusses how to define religious and faith-based organisations, how to study them, and the secular context in which they operate in Western Europe and the USA. There are chapters on congregations, denominations, governance, membership, the clergy, leadership, and religious and faith-based organisations' relationship to civil society. The book relies on research-based literature and case studies and contains full bibliographies, making it an essential tool for anyone studying this important new field.

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El libro está escrito en Inglés.
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