CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada literacy in the television age: the myth of the tv effect, second edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
1567501621
ISBN13
9781567501629
N° edición
0002

literacy in the television age: the myth of the tv effect, second edition (en Inglés)

Susan Neuman (Autor) · Praeger · Tapa Blanda

literacy in the television age: the myth of the tv effect, second edition (en Inglés) - Neuman, Susan

Libro Nuevo

$ 1,425.23

$ 2,375.38

Ahorras: $ 950.15

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "literacy in the television age: the myth of the tv effect, second edition (en Inglés)"

Television represents a potent social influence for today's children. Whether it is a positive or negative force, however, continues to be hotly debated. This is the central issue of this second edition. Has television contributed to a decline in literacy skills? Are the charges justified by existing evidence or by the results of current experimentation? Are there certain cultural biases toward television that narrowly define its uses as a learning tool? Can these issues be resolved to take advantage of new opportunities that the television medium presents? Television's influence on literacy and school learning are examined within a framework of four major themes: the displacement hypothesis, whether television influences the way children learn, the public's concern that television affects school-related behaviors, and television's capacity to whet children's academic interests. This book takes a fresh look at these themes, starting with a review and synthesis of major studies to date and moving on to a new series of studies analyzing the relationship between media and literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes