Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Learning in Information-Rich Environments: I-Learn and the Construction of Knowledge from Information (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
217
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9783030294090
N° edición
0002

Learning in Information-Rich Environments: I-Learn and the Construction of Knowledge from Information (en Inglés)

Delia Neuman (Autor) · Mary Jean Tecce DeCarlo (Autor) · Vera J. Lee (Autor) · Springer · Tapa Dura

Learning in Information-Rich Environments: I-Learn and the Construction of Knowledge from Information (en Inglés) - Neuman, Delia ; Tecce DeCarlo, Mary Jean ; Lee, Vera J.

Libro Físico

$ 1,176.76

$ 2,139.56

Ahorras: $ 962.80

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning in Information-Rich Environments: I-Learn and the Construction of Knowledge from Information (en Inglés)"

The amount and range of information available to today's students--and indeed to all learners--is unprecedented. If the characteristics of "the information age" demand new conceptions of commerce, national security, and publishing--among other things--it is logical to assume that they carry implications for education as well. Little has been written, however, about how the specific affordances of these technologies--and the kinds of information they allow students to access and create--relate to the central purpose of education: learning. What does "learning" mean in an information-rich environment? What are its characteristics? What kinds of tasks should it involve? What concepts, strategies, attitudes, and skills do educators and students need to master if they are to learn effectively and efficiently in such an environment? How can researchers, theorists, and practitioners foster the well-founded and widespread development of such key elements of the learning process? This second edition continues these discussions and suggests some tentative answers. Drawing primarily from research and theory in three distinct but related fields--learning theory, instructional systems design, and information studies--it presents a way to think about learning that responds directly to the actualities of a world brimming with information. The second edition also includes insights from digital and critical literacies and provides a combination of an updated research-and-theory base and a collection of instructional scenarios for helping teachers and librarians implement each step of the I-LEARN model. The book could be used in courses in teacher preparation, academic-librarian preparation, and school-librarian preparation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes