¡MILES DE LIBROS CON DESCUENTOS, ENVÍO GRATIS Y MÁS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Language Functions Revisited: Theoretical and Empirical Bases for Language Construct Definition Across the Ability Range (English Profile) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.8 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9780521184991
N° edición
1

Language Functions Revisited: Theoretical and Empirical Bases for Language Construct Definition Across the Ability Range (English Profile) (en Inglés)

Anthony Green (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Language Functions Revisited: Theoretical and Empirical Bases for Language Construct Definition Across the Ability Range (English Profile) (en Inglés) - Green, Anthony ; Milanovic, Michael ; Saville, Nick

Libro Nuevo

$ 1,971.96

$ 3,286.60

Ahorras: $ 1,314.64

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Functions Revisited: Theoretical and Empirical Bases for Language Construct Definition Across the Ability Range (English Profile) (en Inglés)"

This book introduces the theoretical and empirical bases for the definition of language learning level in functional 'Can Do' terms for the English Profile Programme, setting out the ambitions of the Programme and presenting emerging findings. The English Profile Programme is an elaboration of the performance level descriptions of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) that is concerned specifically with the English language. The CEFR has become influential in building a shared understanding of performance levels for foreign language learners. However, there is a considerable gap between the broad descriptions of levels provided, which covers a range of languages and learning contexts, and the level of detail required for applications such as syllabus or test design, which this volume addresses. With its combination of theoretical insights and practical advice, this is a useful work for academics, policy-makers, curriculum designers, textbook writers, postgraduate students and examination board staff.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes