Miles de libros con descuento a un solo clic en Buscalibre.com  Ver más

Enviar a
CUAUHTÉMOC, Ciudad de México
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada La Promoció de L'ús de la Llengua des del Sistema Educatiu: Realitats i Possibilitats (en Catalán)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Catalán
N° páginas
147
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9788491681779
Editado en
España
N° edición
1

La Promoció de L'ús de la Llengua des del Sistema Educatiu: Realitats i Possibilitats (en Catalán)

Vila I Moreno, F. Xavier,Boix, Emili, (Eds.) (Autor) · Publicacions I Edicions De La Universitat De Barcelona · Tapa Blanda

La Promoció de L'ús de la Llengua des del Sistema Educatiu: Realitats i Possibilitats (en Catalán) - Vila I Moreno, F. Xavier,Boix, Emili, (Eds.)

Libro Nuevo Importado
Envío: 19 a 24 días háb.
$ 1,039.70$ 519.85
-50%
Costos de importación incluídos en el precio ✅
Libro Nuevo

Quedan 2 unidades

$ 519.85
¡Envío Gratis!  Llega entre el 15 Jul y el 23 Jul a CUAUHTÉMOC, Ciudad de México. Seleccionar ubicación

Reseña del libro "La Promoció de L'ús de la Llengua des del Sistema Educatiu: Realitats i Possibilitats (en Catalán)"

El present llibre posa a l’abast de la comunitat universitària i educativa en general un conjunt de textos i recursos que faciliten la reflexió sobre la promoció de l’ús i la identificació amb la llengua catalana. S’estructura en tres blocs temàtics. En primer lloc hi ha uncapítol de caire teòric que planteja les bases psicològiques de la intervenciósobre els usos lingüístics. En segon lloc venen quatre capítols que aborden diversosaspectes de la promoció de l’ús de la llengua en el sistema educatiu a quatre territoris catalanòfons, ordenats per la seva importància demogràfica. Finalment, tanquen el volum dos capítols que se centren en les ideologies i els discursos sobre la promoció del català i la diversitat lingüística entre els docents presents i futurs de Catalunya.

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Catalán.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes