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portada [{{La Cluetrain Manifesto: El Final de Business Como de Costumbre (Décimo Aniversario)}}] por Levine, Rick (Autor) Sobre Apr-05 – 2011 [Paperback] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.7 x 2.3 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9780465024094

[{{La Cluetrain Manifesto: El Final de Business Como de Costumbre (Décimo Aniversario)}}] por Levine, Rick (Autor) Sobre Apr-05 – 2011 [Paperback] (en Inglés)

Rick Levine (Autor) · Christopher Locke (Autor) · Doc Searls (Autor) · Basic Books · Tapa Blanda

[{{La Cluetrain Manifesto: El Final de Business Como de Costumbre (Décimo Aniversario)}}] por Levine, Rick (Autor) Sobre Apr-05 – 2011 [Paperback] (en Inglés) - Levine, Rick ; Locke, Christopher ; Searls, Doc

Libro Físico

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Reseña del libro "[{{La Cluetrain Manifesto: El Final de Business Como de Costumbre (Décimo Aniversario)}}] por Levine, Rick (Autor) Sobre Apr-05 – 2011 [Paperback] (en Inglés)"

The Cluetrain Manifesto began as a Web site (cluetrain.com) in 1999 when the authors, who have worked variously at IBM, Sun Microsystems, the Linux Journal, and NPR, posted 95 theses about the new reality of the networked marketplace. Ten years after its original publication, their message remains more relevant than ever. For example, thesis no. 2: "Markets consist of human beings, not demographic sectors"; thesis no. 20: "Companies need to realize their markets are often laughing. At them." The book enlarges on these themes through dozens of stories and observations about business in America and how the Internet will continue to change it all. With a new introduction and chapters by the authors, and commentary by Jake McKee, JP Rangaswami, and Dan Gillmor, this book is essential reading for anybody interested in the Internet and e-commerce, and is especially vital for businesses navigating the topography of the wired marketplace.

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