Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
187
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9783031202209

Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks (en Inglés)

Ágnes Albert (Autor) · Springer · Tapa Dura

Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks (en Inglés) - Albert, Ágnes

Libro Físico

$ 2,291.02

$ 4,165.50

Ahorras: $ 1,874.47

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 70 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks (en Inglés)"

This book provides an overview of affective individual variables that are considered relevant for second language learning and outlines a novel approach to researching them. In the first part of the book, the most prominent concepts and theories in connection with affective individual variables and tasks are discussed, followed by a literature review of the most significant empirical studies conducted on the reviewed individual variables with the help of tasks. The second part of the monograph reports the findings of a research project which investigated the relationships of motivation, emotions, flow experiences, and self-efficacy beliefs of secondary school students studying English in Hungary. These constructs are examined at two levels: in connection with learners' English classes in general and in connection with a particular language task, thus linking task performance measures to specific affective states experienced while performing a task and their general trait versions reported in connection with the language classes. Teacher interviews provide further insights into the language tasks used by the teachers of the students taking part in the study and their affective correlates. The book offers multi-level interpretations of the results, puts forward pedagogical implications, and delineates further research directions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes