Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Inside Prime Time (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
369
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.20
ISBN
0520217853
ISBN13
9780520217850
N° edición
1

Inside Prime Time (en Inglés)

Todd Gitlin (Autor) · Univ Of California Pr · Tapa Blanda

Inside Prime Time (en Inglés) - Todd Gitlin

Libro Nuevo

$ 916.49

$ 1,666.34

Ahorras: $ 749.85

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Inside Prime Time (en Inglés)"

With a New IntroductionUnsurpassed since its first publication, Inside Prime Time is the only book to take us behind the scenes to reveal how prime-time shows get on the air, stay on the air, and are shaped by the political and cultural climate of their times. Using more than 200 interviews with network executives, producers, writers, agents, and actors, as well as months of on-set investigation during the networks' more prosperous years, sociologist and critic Todd Gitlin takes us into a frantic world searching for hit shows. The result is both a lucid picture of the mechanics of prime time and a series of vivid stories of what succeeded or failed, and why. His analysis includes a blow-by-blow account of how the exceptional police series Hill Street Blues succeeded against all odds before eventually succumbing to formula itself. No one else has analyzed, as Gitlin has, the inside track that links executives and producers, or the efforts of worried advertisers, hopeful writers, and the lobbyists of the fundamentalist right to shape America's waking hours. In a new introduction, Gitlin describes the elements of the new television order, and argues that the proliferation of cable channels and the decline of the old networks have not fundamentally changed the business mentality that guides decisions about the entertainment that will fill Americans' leisure time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes