Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Information Visualization in the era of Innovative Journalism (en Inglés)

Information Visualization in the era of Innovative Journalism (en Inglés)

Toural-Bran, Carlos (Edt); Vizoso, Ã Ngel (Edt); Pã Rez-Seijo, Sara (Edt); Rodrãguez-Castro, Marta (Edt); Negreira-Rey, Marãa-Cruz (Edt) (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Information Visualization in the era of Innovative Journalism (en Inglés) - Toural-Bran, Carlos (Edt); Vizoso, Ã Ngel (Edt); Pã Rez-Seijo, Sara (Edt); Rodrãguez-Castro, Marta (Edt); Negreira-Rey, Marãa-Cruz (Edt)

Libro Nuevo

$ 1,851.13

$ 3,365.69

Ahorras: $ 1,514.56

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Information Visualization in the era of Innovative Journalism (en Inglés)"

Information Visualization in the Era of Innovative Journalism brings together over 30 authors from countries around the world to synthesize how recent technological innovations have impacted the development, practice and consumption of contemporary journalism. As technology rapidly progresses, shifts, and innovates, there have been immense changes in the way we communicate. This book collects research from around the world that takes an in-depth look at the primary transformations related to journalistic innovation in recent times. High-profile contributors provide cutting-edge scholarship on innovation in journalism as it relates to emergent topics such as virtual reality, podcasting, multimedia infographics, social media, mobile storytelling and others. The book pays special attention to the development of information visualization and the ability of recent innovations to meet audience needs and desires. Students and scholars studying contemporary journalism history and practice will find this a vital and up-to-date resource, as well as those studying communication technology as it relates to marketing, PR or mass media broadly.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes