Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Influence: The Psychology of Persuasion (Collins Business Essentials)
Formato
Libro Físico
Categoría
Negocios e Inversiones
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
006124189X
ISBN13
9780061241895
N° edición
01

Influence: The Psychology of Persuasion (Collins Business Essentials)

Robert Cialdini (Autor) · Harper Collins Usa · Tapa Blanda

Influence: The Psychology of Persuasion (Collins Business Essentials) - Robert Cialdini

Negocios e inversiones

4,67 estrellas - de un total de 5 estrellas 3 opiniones
Sin Stock

Reseña del libro "Influence: The Psychology of Persuasion (Collins Business Essentials)"

The widely adopted, now classic book on influence and persuasion—a major national and international bestseller with more than four million copies sold!In this highly acclaimed New York Times bestseller, Dr. Robert B. Cialdini—the seminal expert in the field of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these principles ethically in business and everyday situations.You’ll learn the six universal principles of influence and how to use them to become a skilled persuader—and, just as importantly, how to defend yourself against dishonest influence attempts:Reciprocation: The internal pull to repay what another person has provided us.Commitment and Consistency: Once we make a choice or take a stand, we work to behave consistently with that commitment in order to justify our decisions.Social Proof: When we are unsure, we look to similar others to provide us with the correct actions to take. And the more, people undertaking that action, the more we consider that action correct.Liking: The propensity to agree with people we like and, just as important, the propensity for others to agree with us, if we like them.Authority: We are more likely to say “yes” to others who are authorities, who carry greater knowledge, experience or expertise.Scarcity: We want more of what is less available or dwindling in availability.Understanding and applying the six principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini’s 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research—as well as by a three-year field study on what moves people to change behavior—Influence is a comprehensive guide to using these principles effectively to amplify your ability to change the behavior of others.
Robert Cialdini
  (Autor)
Ver Página del Autor
Robert B. Cialdini es profesor emérito de Psicología y Marketing de la Universidad Estatal de Arizona. Es autor superventas de The New York Times con Influencia: La psicología de la persuasión. Se ha traducido a cuarenta y cuatro idiomas. Entre los muchos méritos y premios de Robert B. Cialdini se encuentra su ejercicio como presidente de la Society of Personality and Social Psychology y su pertenencia a la Academia Estadounidense de las Artes y las Ciencias. Es, además, un popular invitado en los medios de comunicación y un habitual conferenciante en todo el mundo.
Ver más
Ver menos

Opiniones del libro

Francisco CugliariLunes 16 de Diciembre, 2019
Compra Verificada

" Must read book, incalculable value more than words. "

20
Enrique BarrancoJueves 07 de Noviembre, 2019
Compra Verificada

" era el que pedi,llega en buenas condiciones. llego antes de la fecha promesa. "

01
Guilherme Antunes RodriguesMartes 19 de Enero, 2021
Compra Verificada

" Muy bueno "

02
Ver más opiniones de clientes
  • 67% (2)
  • 33% (1)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes