Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective (Studies in Social Inequality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
354
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0804778035
ISBN13
9780804778039
N° edición
1

Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective (Studies in Social Inequality) (en Inglés)

Arum, Richard (Edt)/ Velez, Melissa (Edt) (Autor) · Stanford Univ Pr · Tapa Dura

Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective (Studies in Social Inequality) (en Inglés) - arum, richard (edt)/ velez, melissa (edt)

Libro Nuevo

$ 1,531.03

$ 2,783.69

Ahorras: $ 1,252.66

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective (Studies in Social Inequality) (en Inglés)"

Improving Learning Environments provides the first systematic comparative cross-national study of school disciplinary climates. In this volume, leading international social science researchers explore nine national case studies to identify the institutional determinants of variation in school discipline, the possible links between school environments and student achievement, as well as the implications of these findings for understanding social inequality. As the book demonstrates, a better understanding of school discipline is essential to the formation of effective educational policies. Ultimately, to improve a school's ability to contribute to youth socialization and student internalization of positive social norms and values, any changes in school discipline must not only be responsive to behavior problems but should also work to enhance the legitimacy and moral authority of school actors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes