Compartir
Implementing Management Innovations: Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry (en Inglés)
S. Mark Young
(Autor)
·
Shannon W. Anderson
(Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Implementing Management Innovations: Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry (en Inglés) - Anderson, Shannon W. ; Young, S. Mark
$ 2,255.57
$ 4,101.04
Ahorras: $ 1,845.47
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 22 de Julio y el
Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Implementing Management Innovations: Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry (en Inglés)"
Implementing Management Innovations: Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry is the result of a long-term study of the implementation of activity based costing (ABC) inside two of America's largest automobile companies. The research advances our theoretical and practical understanding of the implementation of management innovations by tracing the evolution of ABC from the corporate level down to its eventual rollout at the plants. Another distinguishing feature of the study is the blend of field research methods and hypothesis testing to determine the factors that led to implementation success for managers and ABC development teams. Many of the findings of the study have implications for the implementation of other types of management innovations.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.