Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada How to Market Design Consultancy Services: Finding, Winning, Keeping and Developing Clients (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138416819
N° edición
0002

How to Market Design Consultancy Services: Finding, Winning, Keeping and Developing Clients (en Inglés)

Shan Preddy (Autor) · Routledge · Tapa Dura

How to Market Design Consultancy Services: Finding, Winning, Keeping and Developing Clients (en Inglés) - Preddy, Shan

Libro Físico

$ 3,006.88

$ 6,013.75

Ahorras: $ 3,006.88

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How to Market Design Consultancy Services: Finding, Winning, Keeping and Developing Clients (en Inglés)"

The fast-paced nature of the design business means that you probably spend most of your time, energy and resources looking after your clients' needs, not your own. In our current, increasingly competitive marketplace where supply far outstrips demand, no design business will survive for long - let alone grow and develop - without a really effective marketing programme. It is no longer enough for you to provide a good product and simply hope for the best. Potential clients need to know exactly what you can do for them and what makes you different from your competitors. Existing clients need to know exactly why they should develop and continue their business with you. Quite simply, you need to convince design buyers that you are unequivocally the right consultancy for them, time and time again. This second, fully revised and updated, edition of Shan Preddy's popular book will help you to improve your marketing skills, no matter how large or small your design company, or which of the many disciplines you specialise in. Packed full of accessible, practical advice and information, this book is indispensable for all design consultancies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes