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portada How to Interview: What Employers Want to Hear in Today's Competitive Job Market (Directional Motivation Book Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
94
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781937129668

How to Interview: What Employers Want to Hear in Today's Competitive Job Market (Directional Motivation Book Series) (en Inglés)

Russ Hovendick (Autor) · Faithful Life Publishers · Tapa Blanda

How to Interview: What Employers Want to Hear in Today's Competitive Job Market (Directional Motivation Book Series) (en Inglés) - Hovendick, Russ

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "How to Interview: What Employers Want to Hear in Today's Competitive Job Market (Directional Motivation Book Series) (en Inglés)"

Russ Hovendick breaks down the stigma and nerves surrounding an interview to show the basic transaction taking place between two parties who only want to benefit from the exchange. We encourage aspiring applicants across all fields to read what Russ has to say before stepping into the interview room. You will thank yourself at the closing handshake.

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El libro está escrito en Inglés.
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