Compartir
How to improve customer satisfaction in times of spending cuts: A simple guide to public sector communications (en Inglés)
Howard Dobson
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
How to improve customer satisfaction in times of spending cuts: A simple guide to public sector communications (en Inglés) - Dobson, Howard
$ 268.39
$ 487.98
Ahorras: $ 219.59
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "How to improve customer satisfaction in times of spending cuts: A simple guide to public sector communications (en Inglés)"
The essential guide to improving customer satisfaction scores in times of spending cuts.The know-how needed to achieve this is explained through a succession of easy-to-read chapters.1) What is customer satisfaction?2) Why is customer satisfaction important?3) The difference between actual and perceived levels of service4) Customer relationship5) Good communications6) Strategic communications planning (including seven strategies, key messaging and evaluation)7) EthicsThis simple guide is a must for communications officers in local government, and in national and local public and private sector organisations where perceptions of service are important.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.