Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada how schools do policy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
0415676266
ISBN13
9780415676267

how schools do policy (en Inglés)

Stephen J. Ball (Autor) · Meg Maguire (Autor) · Annette Braun (Autor) · Routledge · Tapa Dura

how schools do policy (en Inglés) - Ball, Stephen J. ; Maguire, Meg ; Braun, Annette

Libro Físico

$ 2,911.81

$ 4,853.01

Ahorras: $ 1,941.20

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "how schools do policy (en Inglés)"

Over the last 20 years, international attempts to raise educational standards and improve opportunities for all children have accelerated and proliferated. This has generated a state of constant change and an unrelenting flood of initiatives, changes and reforms that need to be 'implemented' by schools. In response to this, a great deal of attention has been given to evaluating 'how well' policies are realised in practice - implemented! Less attention has been paid to understanding how schools actually deal with these multiple, and sometimes contradictory, policy demands; creatively working to interpret policy texts and translate these into practices, in real material conditions and varying resources - how they are enacted! Based on a long-term qualitative study of four 'ordinary' secondary schools, and working on the interface of theory with data, this book explores how schools enact, rather than implement, policy. It focuses on: contexts of 'policy work' in schools; teachers as policy subjects; teachers as policy actors; policy texts, artefacts and events; standards, behaviour and learning policies. This book offers an original and very grounded analysis of how schools and teachers do policy. It will be of interest to undergraduate and postgraduate students of education, education policy and social policy, as well as school leaders, in the UK and beyond.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes