Celebremos el mes del libro hasta 70% y envío gratis  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Hooked: How to Build Habit-Forming Products (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 14.2 x 2.8 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781591847786
N° edición
1

Hooked: How to Build Habit-Forming Products (en Inglés)

Nir Eyal (Autor) · Ryan Hoover (Ilustrado por) · Portfolio · Tapa Dura

Hooked: How to Build Habit-Forming Products (en Inglés) - Eyal, Nir ; Hoover, Ryan

Libro Nuevo

$ 408.96

$ 817.91

Ahorras: $ 408.96

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 20 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Hooked: How to Build Habit-Forming Products (en Inglés)"

Revised and Updated, Featuring a New Case Study How do successful companies create products people can't put down? Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us?Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model--a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive "hook cycles," these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.Hooked is based on Eyal's years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder--not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.Eyal provides readers with: - Practical insights to create user habits that stick. - Actionable steps for building products people love.- Fascinating examples from the iPhone to Twitter, Pinterest to the Bible App, and many other habit-forming products.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes