CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Help Seeking In Academic Settings: Goals, Groups, And Contexts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.62 kg.
ISBN13
9780805852196

Help Seeking In Academic Settings: Goals, Groups, And Contexts (en Inglés)

Stuart A. Karabenick (Ilustrado por) · Richard S. Newman (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Help Seeking In Academic Settings: Goals, Groups, And Contexts (en Inglés) - Karabenick, Stuart A. ; Newman, Richard S.

Libro Físico

$ 2,706.84

$ 4,511.40

Ahorras: $ 1,804.56

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Help Seeking In Academic Settings: Goals, Groups, And Contexts (en Inglés)"

Building on Karabenick's earlier volume on this topic and maintaining its high standards of scholarship and intellectual rigor, Help Seeking in Academic Settings: Goals, Groups, and Contexts brings together contemporary work that is theoretically as well as practically important. It highlights current trends in the area and gives expanded attention to applications to teaching and learning. The contributors represent an internationally recognized group of scholars and researchers who provide depth of analysis and breadth of coverage. Help seeking is currently considered an important learning strategy that is linked to students' achievement goals and academic performance. This volume not only provides answers to who, why, and when learners seek help, but raises questions for readers to consider for future research. Chapters examine: *help seeking as a self-regulated learning strategy and its relationship to achievement goal theory;*help seeking in collaborative groups;*culture and help seeking in K-12 and college contexts;*help seeking and academic support services (such as academic advising centers);*help seeking in computer-based interactive learning environments;*help seeking in response to peer harassment at school; and*help seeking in non-academic settings such as the workplace. This book is intended for researchers, academic support personnel, and graduate students across the field of educational psychology, particularly those interested in student motivation and self-regulation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes