Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Handling Complexity in Learning Environments: Theory and Research (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
2
ISBN
0080449867
ISBN13
9780080449869
N° edición
1
Categorías

Handling Complexity in Learning Environments: Theory and Research (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)

Richard E. Clark (Autor) · Emerald Group Publishing Limited · Tapa Dura

Handling Complexity in Learning Environments: Theory and Research (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés) - Richard E. Clark

Libro Nuevo

$ 3,295.26

$ 5,991.38

Ahorras: $ 2,696.12

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 68 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handling Complexity in Learning Environments: Theory and Research (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)"

Handling complexity in learning environments: theory and researchWhat do we mean when we say that "learning environments are increasingly complex"? What do we know about the cognitive processing that occurs during complex learning? How can we provide effective instructional support for students who must learn and apply complex knowledge? These questions, and related issues, have fascinated educators and educational researchers for many years and are they are the focus of this book. As a tribute to Joost Lowyck, professor educational technology at the K.U.Leuven, eminent scholars from around the globe have contributed to a far reaching analysis of complexity in learning environments from a cognitive perspective. The chapter authors summarize what we know now about complexity and make specific suggestions for educational practice and for future research on complexity. The different contributions in the several chapters discuss theoretical accounts and empirical findings about learning, the learner, and learning environments. Wide-ranging topics include current descriptions of our cognitive architecture, new contributions to cognitive load theory, research and evaluation design considerations, motivation to learn, the influence of prior knowledge, the use of simulations and multimedia, alternative instructional methods and interventions, studies of the classroom context for complex learning and mental model-building.*A tribute to Joose Lowyck, professor educational technology at the KU Leuven*International scholars provide far reaching analysis of complexity in learning environments from a cognitive perspective*Makes specific suggestions for educational practice and for future research

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes