¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Guanxi and Business: 3rd Edition (Asia-Pacific Business Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
398
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811210549
N° edición
3

Guanxi and Business: 3rd Edition (Asia-Pacific Business Series) (en Inglés)

Yadong Luo (Autor) · Wspc · Tapa Dura

Guanxi and Business: 3rd Edition (Asia-Pacific Business Series) (en Inglés) - Yadong Luo

Libro Nuevo

$ 2,540.30

$ 4,618.73

Ahorras: $ 2,078.43

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Guanxi and Business: 3rd Edition (Asia-Pacific Business Series) (en Inglés)"

Interpersonal relationship (guanxi) is one of the major dynamics of Chinese society. Guanxi has been a pervasive part of the Chinese business world for the last few centuries. It binds literally millions of Chinese firms into a social and business web. In China's new, fast-paced business environment, guanxi has become more entrenched than ever, heavily influencing Chinese political landscapes, social behavior, and business practice.This book delineates social and cultural principles and philosophies underlying guanxi dynamics, along with guanxi's social norms that have been long embedded in the Chinese society. Although guanxi is embedded in almost every part of social life in China, companies demonstrate different needs and capacity toward guanxi cultivation. Chinese firms develop guanxi as a strategic mechanism to overcome competitive and resource disadvantages by cooperating and exchanging favors with government authorities and other stakeholders. This book presents an integrative framework about guanxi development according to institutional, strategic, and organizational factors. It further articulates how foreign firms adaptively develop their own legitimate and effective guanxi in China's highly dynamic and complex environment.Guanxi is really dynamic that its practices have been constantly changing and its normative and cognitive legitimacy is shifting as the social and economic structures in the society are drastically transforming. For this reason, this third edition of the book has added numerous new and emergent issues such as moral degradation and guanxi, qualitative and quantitative review of guanxi studies, and guanxi ties between organizations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes