Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Group Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders: A Focus on Social Competency and Social Skills (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.3 x 1.5 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN
1843109107
ISBN13
9781843109105

Group Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders: A Focus on Social Competency and Social Skills (en Inglés)

Albert Cotugno (Autor) · Jessica Kingsley Publishers · Tapa Blanda

Group Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders: A Focus on Social Competency and Social Skills (en Inglés) - Cotugno, Albert

Libro Nuevo

$ 819.38

$ 1,638.77

Ahorras: $ 819.38

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Group Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders: A Focus on Social Competency and Social Skills (en Inglés)"

Given the significant core deficits in social interaction and communication that children with Autism Spectrum Disorder (ASD) demonstrate, it is critical to understand and develop interventions which directly address these needs. This book considers the theoretical and practical implications of developing and implementing peer-based, group-focused therapeutic approaches with children on the autism spectrum. Albert Cotugno describes the theoretical underpinnings of an intervention model based on cognitive developmental principles, and explains why a group approach is best suited to address and remediate an ASD child's social deficiencies. Group Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders shows how to implement skill-based instructional approaches and presents strategies to assess the short- and long-term effectiveness of this type of therapy, both within the group and in external settings. The book is intended for school, clinic, and general practitioners involved in group work with special needs children, professionals working with ASD children, and anyone interested in using group interventions as a means to treat social competency and social skills deficits.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes