¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Garden Learning: A Study on European Botanic Gardens Collaborative Learning Processes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781909188631

Garden Learning: A Study on European Botanic Gardens Collaborative Learning Processes (en Inglés)

Suzanne Kapelari (Autor) · Ubiquity Press · Tapa Blanda

Garden Learning: A Study on European Botanic Gardens Collaborative Learning Processes (en Inglés) - Kapelari, Suzanne

Libro Nuevo

$ 578.46

$ 1,051.74

Ahorras: $ 473.28

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 68 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Garden Learning: A Study on European Botanic Gardens Collaborative Learning Processes (en Inglés)"

From 2007-2013 the European 7th Framework Program Science in Society (FP7) funded a multitude of formal and informal educational institutions to join forces and engage in alternative ways to teach science-inside and outside the classroom-all over Europe. This book reports on one of these projects named INQUIRE which was developed and implemented to support 14 Botanic Gardens and Natural History Museums in 11 European countries, to establish a collaborative learning network and expand their understanding of inquiry based science teaching (IBST).Suzanne Kapelari provides insight into the complex theoretical background and practical considerations that informed the project design and which guided the consortium through a three-year process of collaborative knowledge creation. 'Expansive Learning Theory' is fundamental to this approach and places emphasis on communities as learners, on transformation and creation of culture, on horizontal movement and hybridization of knowledge, and on the formation of theoretical concepts.This book is to be considered for planning and running international science education projects as well as a multifaceted theoretical underpinning of teaching. It serves as a conceptual and practical resource for formal and informal science educators and project managers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes