Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Further Electrical and Electronic Principles (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
282
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138413399
N° edición
0003

Further Electrical and Electronic Principles (en Inglés)

Christopher Robertson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Further Electrical and Electronic Principles (en Inglés) - Robertson, Christopher

Libro Físico

$ 3,008.89

$ 6,017.78

Ahorras: $ 3,008.89

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Further Electrical and Electronic Principles (en Inglés)"

Further Electrical and Electronic Principles is a core text for pre-degree courses in electrical and electronic engineering courses. The coverage of this new edition has been brought in line with the specialist unit 'Further Electrical Principles' of the 2007 BTEC National Engineering specification from Edexcel. As the book follows a logical topic progression rather than a particular syllabus, it is also suitable for other Level 3 students on vocational courses such as Vocational AS/A Level, City & Guilds courses and NVQs.More advanced material has also been included, making this text also suitable for HNC/HND and foundation degree courses.Each chapter starts with learning outcomes tied to the syllabus. All theory is explained in detail and backed up with numerous worked examples. Students can test their understanding with end of chapter assignment questions for which answers are provided. The book also includes suggested practical assignments and handy summaries of equations. In this new edition, the layout has been improved and colour has been added to make the book more accessible for students.The textbook is supported with a free companion website featuring supplementary worked examples and additional chapters.http: //books.elsevier.com/companions/9780750687478

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes