¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Face Detection and Gesture Recognition for Human-Computer Interaction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781461355465

Face Detection and Gesture Recognition for Human-Computer Interaction (en Inglés)

Narendra Ahuja (Autor) · Ming-Hsuan Yang (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Face Detection and Gesture Recognition for Human-Computer Interaction (en Inglés) - Ming-Hsuan Yang ; Ahuja, Narendra

Libro Nuevo

$ 2,486.42

$ 4,520.76

Ahorras: $ 2,034.34

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Face Detection and Gesture Recognition for Human-Computer Interaction (en Inglés)"

Traditionally, scientific fields have defined boundaries, and scientists work on research problems within those boundaries. However, from time to time those boundaries get shifted or blurred to evolve new fields. For instance, the original goal of computer vision was to understand a single image of a scene, by identifying objects, their structure, and spatial arrangements. This has been referred to as image understanding. Recently, computer vision has gradually been making the transition away from understanding single images to analyzing image sequences, or video understanding. Video understanding deals with understanding of video sequences, e. g., recognition of gestures, activities, facial expressions, etc. The main shift in the classic paradigm has been from the recognition of static objects in the scene to motion-based recognition of actions and events. Video understanding has overlapping research problems with other fields, therefore blurring the fixed boundaries. Computer graphics, image processing, and video databases have obvious overlap with computer vision. The main goal of computer graphics is to gener- ate and animate realistic looking images, and videos. Researchers in computer graphics are increasingly employing techniques from computer vision to gen- erate the synthetic imagery. A good example of this is image-based rendering and modeling techniques, in which geometry, appearance, and lighting is de- rived from real images using computer vision techniques. Here the shift is from synthesis to analysis followed by synthesis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes