¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415713870
N° edición
1

Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking (en Inglés)

Venkat Hamsa,Rollnick Marissa,Loughran John (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking (en Inglés) - Venkat Hamsa,Rollnick Marissa,Loughran John

Libro Físico

$ 3,233.79

$ 6,467.58

Ahorras: $ 3,233.79

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 09 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking (en Inglés)"

Globally, mathematics and science education faces three crucial challenges: an increasing need for mathematics and science graduates; a declining enrolment of school graduates into university studies in these disciplines; and the varying quality of school teaching in these areas. Alongside these challenges, internationally more and more non-specialists are teaching mathematics and science at both primary and secondary levels, and research evidence has revealed how gaps and limitations in teachers' content understandings can lead to classroom practices that present barriers to students' learning. This book addresses these issues by investigating how teachers' content knowledge interacts with their pedagogies across diverse contexts and perspectives. This knowledge-practice nexus is examined across mathematics and science teaching, traversing schooling phases and countries, with an emphasis on contexts of disadvantage. These features push the boundaries of research into teachers' content knowledge. The book's combination of mathematics and science enriches each discipline for the reader, and contributes to our understandings of student attainment by examining the nature of specialised content knowledge needed for competent teaching within and across the two domains.Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge will be key reading for researchers, doctoral students and postgraduates with a focus on Mathematics, Science and teacher knowledge research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes