Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Exploring Genre Through Gamified Adventures in Elementary Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
78
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9783031417160
N° edición
1

Exploring Genre Through Gamified Adventures in Elementary Classrooms (en Inglés)

Leslie Haas (Autor) · Jill T. Tussey (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Exploring Genre Through Gamified Adventures in Elementary Classrooms (en Inglés) - Tussey, Jill T. ; Haas, Leslie

Libro Nuevo

$ 1,673.45

$ 3,346.90

Ahorras: $ 1,673.45

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Exploring Genre Through Gamified Adventures in Elementary Classrooms (en Inglés)"

This book provides real-world examples of incorporating gamified learning into elementary school classrooms. Scaffolded by relevant research on gamification, literacy, and pedagogy support, this book focuses on how to seamlessly integrate and gamify literacy instruction in a fun, engaging, and unique way. Each chapter is tied to a specific genre, supported by national standards, and represented through developed lesson plans. The gamified activities and tasks provide a framework for meeting standards-based learning objectives. Chapters consist of: - genre specific adventure quests to guide students through lessons; - project-based activities focused on art, listening, speaking, and writing; - anchor texts and text sets centered on the chapter's theme; - material lists, resource materials, and graphic images to support understanding; - teaching tips and differentiation strategies to support novice and career teachers alike. This book is aimed at preservice teachers, university faculty, practicing teachers, instructional coaches, and administrative instructional leaders.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes