¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Evaluating Public Communication: Exploring new Models, Standards, and Best Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
412
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138228573
N° edición
1

Evaluating Public Communication: Exploring new Models, Standards, and Best Practice (en Inglés)

Jim Macnamara (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Evaluating Public Communication: Exploring new Models, Standards, and Best Practice (en Inglés) - Jim Macnamara

Libro Físico

$ 2,419.00

$ 4,838.00

Ahorras: $ 2,419.00

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluating Public Communication: Exploring new Models, Standards, and Best Practice (en Inglés)"

Evaluating Public Communication addresses the widely reported lack of rigorous outcome and impact-oriented evaluation in advertising; public relations; corporate, government, political and organizational communication and specialist fields, such as health communication. This transdisciplinary analysis integrates research literature from each of these fields of practice, as well as interviews, content analysis and ethnography, to identify the latest models and approaches. Chapters feature: • a review of 30 frameworks and models that inform processes for evaluation in communication, including the latest recommendations of industry bodies, evaluation councils and research institutes in several countries; • recommendations for standards based on contemporary social science research and industry initiatives, such as the IPR Task Force on Standards and the Coalition for Public Relations Research Standards; • an assessment of metrics that can inform evaluation, including digital and social media metrics, 10 informal research methods and over 30 formal research methods for evaluating public communication; • evaluation of public communication campaigns and projects in 12 contemporary case studies. Evaluating Public Communication provides clear guidance on theory and practice for students, researchers and professionals in PR, advertising and all fields of communication.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes