Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Evaluating Early Years Practice in Your School: A Practical Tool for Reflective Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781472959164

Evaluating Early Years Practice in Your School: A Practical Tool for Reflective Teaching (en Inglés)

Ann Langston (Autor) · Featherstone · Tapa Blanda

Evaluating Early Years Practice in Your School: A Practical Tool for Reflective Teaching (en Inglés) - Ann Langston

Libro Nuevo

$ 656.79

$ 1,194.17

Ahorras: $ 537.38

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluating Early Years Practice in Your School: A Practical Tool for Reflective Teaching (en Inglés)"

Evaluating Early Years Practice in Your School focuses on raising Early Years practitioners' confidence so that they worry less and achieve more. Linked to the teaching standards and the Ofsted framework, this invaluable guide looks at ways that teachers can evaluate their own EYFS practice to reduce unnecessary workload and allow for more 'hands-on' teaching and learning. Should children in Reception classes attend school assemblies? Should young children be taught to write in nursery? Should practitioners' plans be based on young children's specific interests or should they look to meet the needs of individuals entering Early Years settings with speech and language delay or autism? Early Years specialist Ann Langston considers all of these questions and more to present simple solutions for teachers and leaders on what to plan, what assessments are needed and how to approach teaching and learning. With chapters on observation and assessment, continuous provision, outdoor learning, transition, and internal and external evaluation, this book is ideal for all Early Years practitioners and leaders looking at ways to reflect on their approach to teaching and feel confident about their own judgements and the effectiveness of their practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes