Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada English Medium Instruction Programmes: Perspectives from South East Asian Universities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138226470
N° edición
1

English Medium Instruction Programmes: Perspectives from South East Asian Universities (en Inglés)

Barnard, Roger ; Hasim, Zuwati (Autor) · Routledge · Tapa Dura

English Medium Instruction Programmes: Perspectives from South East Asian Universities (en Inglés) - Barnard, Roger ; Hasim, Zuwati

Libro Nuevo

$ 1,916.34

$ 3,484.25

Ahorras: $ 1,567.91

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "English Medium Instruction Programmes: Perspectives from South East Asian Universities (en Inglés)"

This book is an exploration of the desirability and feasibility of English Medium Instruction (EMI) in specific university settings in South East Asia. There is an increasing trend in many universities in Asia, as elsewhere in the world, to introduce 'international' academic programmes taught through the medium of English. Despite the rapidity of this development, there is a dearth of empirical research that investigates the opportunities and challenges across a range of specific contexts. This volume intends to occupy this research space, firstly by reviewing historical and contemporary trends and changes to EMI, and by eliciting the perceptions of a number of applied linguists in a range of Asian universities. These introductory chapters are followed by three case studies exploring the beliefs and practices of EMI lecturers in Malaysia, Brunei and Indonesia, and a survey of Malaysian students' attitudes to key issues relating to medium of instruction. Based on these empirical studies, implications will be drawn with regard to policy, curricula, pedagogical practice, professional development and further research. This book will provide guidance for decision-makers and practitioners for the effective planning and implementation of EMI programmes where English is an additional language for lecturers and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes