Por si no era suficiente, ¡Aprovecha 10% Dcto EXTRA! con el código dHS10BL  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Electronic Word of Mouth (Ewom) in the Marketing Context: A State of the art Analysis and Future Directions (Springerbriefs in Business) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319524580
N° edición
1

Electronic Word of Mouth (Ewom) in the Marketing Context: A State of the art Analysis and Future Directions (Springerbriefs in Business) (en Inglés)

Elvira Ismagilova (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Electronic Word of Mouth (Ewom) in the Marketing Context: A State of the art Analysis and Future Directions (Springerbriefs in Business) (en Inglés) - Elvira Ismagilova

Libro Nuevo

$ 1,270.48

$ 2,309.96

Ahorras: $ 1,039.48

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Electronic Word of Mouth (Ewom) in the Marketing Context: A State of the art Analysis and Future Directions (Springerbriefs in Business) (en Inglés)"

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the differences between traditional and online WOM. The book examines why people engage in eWOM communications, but also how consumers evaluate its persuasiveness. It also looks at the effects of eWOM. The book identifies current gaps in the eWOM research, but also highlights future directions for this growing field. eWOM is an important marketing technique in brand communications, and it plays an important role in modern e-commerce. Marketers become extremely interested in enhancing the power of eWOM developing loyalty programs and building brands. Studying the effect of eWOM can be beneficial for companies. This book should be a good resource for scholars and practitioners that need to understand the pervasive effects of eWOM.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes