¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Elaborating Multiliteracies Through Multimodal Texts: Changing Classroom Practices and Developing Teacher Pedagogies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138555044
N° edición
1

Elaborating Multiliteracies Through Multimodal Texts: Changing Classroom Practices and Developing Teacher Pedagogies (en Inglés)

Michèle Anstey (Autor) · Geoff Bull (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Elaborating Multiliteracies Through Multimodal Texts: Changing Classroom Practices and Developing Teacher Pedagogies (en Inglés) - Bull, Geoff ; Anstey, Michèle

Libro Nuevo

$ 2,230.38

$ 4,055.23

Ahorras: $ 1,824.85

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Elaborating Multiliteracies Through Multimodal Texts: Changing Classroom Practices and Developing Teacher Pedagogies (en Inglés)"

Elaborating Multiliteracies through Multimodal Texts: Changing Classroom Practices and Developing Teacher Pedagogies is the complementary volume to Foundations of Multiliteracies: Reading, Writing and Talking in the 21st Century which provides a comprehensive introduction to multiliteracies, classroom talk, planning, pedagogy and practice. This second volume, embeds an action learning model, encouraging readers to explore classroom practice around multiliteracies, collect data about their pedagogy and enact change. It provides in-depth examination of the five semiotic systems, including a suggested school-wide sequence, explores reading and writing processes with multimodal texts and explains how to develop dialogic practices through talk around multimodal texts. The links between inquiry and action learning are explored in order to demonstrate how these approaches can change classroom practices and talk around multimodal texts. Several features have been designed to help translate knowledge of multiliteracies into effective classroom practice: Graphic Outlines orient the reader to the concepts in the chapter. Reflection Strategies enable the reader to gauge their understanding of key concepts. Theory into Practice tasks enable the trialling of specific theoretical concepts in the classroom. Auditing Instruments inform assessment of student performance and evaluation of teacher pedagogy. QR codes address the multimodal and digital nature of new literacies link the reader to multimodal texts. Action Learning Tasks enable readers to investigate specific aspects of their multiliterate pedagogy, plan and implement change, based on their findings.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes