¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Early Childhood Teachers‘ Professional Competence in Mathematics (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032000541
N° edición
1

Early Childhood Teachers‘ Professional Competence in Mathematics (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)

Simone Dunekacke, Aljoscha Jegodtka, Thomas Koinzer, Katja Eilerts, Lars Jenen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Early Childhood Teachers‘ Professional Competence in Mathematics (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés) - Simone Dunekacke, Aljoscha Jegodtka, Thomas Koinzer, Katja Eilerts, Lars Jenen

Libro Nuevo

$ 2,275.26

$ 4,136.83

Ahorras: $ 1,861.57

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Early Childhood Teachers‘ Professional Competence in Mathematics (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)"

This edited volume presents cutting-edge research on the professional competence of early childhood mathematics teachers. It considers professional knowledge, motivational-affective dispositions, skills and performance in early childhood mathematics and outlines future fields of research in this area. The book argues that it is essential for early childhood teachers to prepare a high-quality learning environment and that mathematical competence is highly relevant for children's individual development. Bringing together research from mathematics education, educational science and psychology, it integrates international perspectives and considers the contextual factors that affect the development of children's mathematical competence within Early Childhood Education and Care (ECEC) settings. The book uses a model to describe professional teacher competence that considers the dispositions of early childhood teachers, situation-specific skills of early childhood teachers and the performance of early childhood teachers. The book is the first of its kind to give a comprehensive overview and allows for integrative perspectives and interdisciplinary understanding regarding pre- and in-service ECEC teachers' professional competence in the domain of mathematics. It will be essential reading for academics, researchers and students of early childhood education, mathematics education and teacher education. Chapters 5, 6, and 13 of this book are freely available as downloadable Open Access PDFs at http: //www.taylorfrancis.com under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives (CC-BY-NC-ND) 4.0 license.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes