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portada Dynamic Spectrum Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.1 cm
Peso
0.71 kg.
ISBN13
9781013273438

Dynamic Spectrum Management (en Inglés)

Ying-Chang Liang (Autor) · Saint Philip Street Press · Tapa Dura

Dynamic Spectrum Management (en Inglés) - Liang, Ying-Chang

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Dynamic Spectrum Management (en Inglés)"

This open access book, authored by a world-leading researcher in this field, describes fundamentals of dynamic spectrum management, provides a systematic overview on the enabling technologies covering cognitive radio, blockchain, and artificial intelligence, and offers valuable guidance for designing advanced wireless communications systems. This book is intended for a broad range of readers, including students and professionals in this field, as well as radio spectrum policy makers. This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

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El libro está escrito en Inglés.
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