EL HOSTSALE YA ESTÁ AQUÍ - HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada dr. deming dr. deming: the american who taught the japanese about quality the american who taught the japanese about quality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.9 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9780671746216

dr. deming dr. deming: the american who taught the japanese about quality the american who taught the japanese about quality (en Inglés)

Rafael Aguayo (Autor) · Touchstone Books · Tapa Blanda

dr. deming dr. deming: the american who taught the japanese about quality the american who taught the japanese about quality (en Inglés) - Aguayo, Rafael

Libro Nuevo

$ 495.82

$ 901.49

Ahorras: $ 405.67

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 60 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "dr. deming dr. deming: the american who taught the japanese about quality the american who taught the japanese about quality (en Inglés)"

Dr. W. Edwards Deming, a household name in Japan, became the prime catalyst behind the incredible success of Japanese industry. In fact, since 1951, the Deming Prize has been the most coveted and prestigious award among Japanese corporations, similar to the Malcolm Baldrige Award for quality in business in the United States. Today, Deming is finally becoming a household name in his own country. The lessons he has to teach American business are more urgent than ever. Just how different is the Deming Management Method? Compare just a few of the many differences in beliefs between conventional organizations and Deming organizations: Standard Company * Quality is expensive * Defects are caused by workers * Buy at lowest cost * Fear and reward are proper ways to motivate * Play one supplier off against another Deming Company * Quality leads to lower costs * Most defects are caused by the system * Buy from vendors committed to quality * Fear leads to disaster * Work with suppliers

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes