¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Disciplining and Drafting, or 21st Century Learning? Rethinking the New Zealand Senior Secondary Curriculum for the Future (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 0.7 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781877398353

Disciplining and Drafting, or 21st Century Learning? Rethinking the New Zealand Senior Secondary Curriculum for the Future (en Inglés)

Jane Gilbert (Autor) · Rachel Bolstad (Autor) · Nzcer Press · Tapa Blanda

Disciplining and Drafting, or 21st Century Learning? Rethinking the New Zealand Senior Secondary Curriculum for the Future (en Inglés) - Bolstad, Rachel ; Gilbert, Jane

Libro Nuevo

$ 923.97

$ 1,679.94

Ahorras: $ 755.97

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Disciplining and Drafting, or 21st Century Learning? Rethinking the New Zealand Senior Secondary Curriculum for the Future (en Inglés)"

Will today's curriculum prepare secondary school students for life in the 21st century? Rachel Bolstad and Jane Gilbert propose radical new models for schooling that challenge long-held ideas about the purpose and structure of the senior secondary years. They take a specific look at the curriculum that is taught in Years 11-13 and how it will need to change to be relevant in the developing knowledge society. In the recent controversy and upheaval over assessment, they say we have failed to think deeply enough about what, and how, senior secondary students should actually learn. Bolstad and Gilbert tease out and challenge the historic assumptions that have lead to the current curriculum-one that either lays down the basis of a specific body of knowledge that will be developed by those who go on to university, or weeds out those who won't. They argue that to be successful in the knowledge society no-one can be left behind. It is not enough for our schools to produce people who are knowledgeable; we need to develop adaptable, technologically and socially adept people who can use and create knowledge.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes