¡PAPÁ TAMBIÉN LEE LIBROS HASTA 70% OFF + ENVÍO GRATIS!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Disciplinary Literacy as a Support for Culturally and Linguistically Responsive Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
420
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.4 cm
Peso
1.26 kg.
ISBN13
9781668442159

Disciplinary Literacy as a Support for Culturally and Linguistically Responsive Teaching and Learning (en Inglés)

Haas, Leslie ; Tussey, Jill T. (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Disciplinary Literacy as a Support for Culturally and Linguistically Responsive Teaching and Learning (en Inglés) - Haas, Leslie ; Tussey, Jill T.

Libro Nuevo

$ 4,783.33

$ 8,696.96

Ahorras: $ 3,913.63

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Disciplinary Literacy as a Support for Culturally and Linguistically Responsive Teaching and Learning (en Inglés)"

All students deserve inclusive and engaging learning experiences. Opportunities for student growth and environments that honor culture and language are essential in a modern society that promotes inclusivity. Thoughtful disciplinary literacy practices offer embedded opportunities across grade levels and content areas to support inclusive classroom cultures. Therefore, the value of culturally and linguistically responsive pedagogy, supported through literacy experiences, should not be underestimated and should become a priority within K-12 education. Disciplinary Literacy as a Support for Culturally and Linguistically Responsive Teaching and Learning develops a conceptual framework and pedagogical support for disciplinary literacy practices related to culturally and linguistically responsive teaching and learning. It presents a variety of research and practice protocols supporting student success through explored connections between disciplinary literacy and inclusive pedagogical practices. Covering topics such as cultural awareness, racialized text, and gender identity development, this premier reference source is an indispensable resource for pre-service teachers, educators of K-12 and higher education, educational administration, government officials, curriculum directors, literacy professionals, professional development coordinators, teacher preparation programs, libraries, researchers, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes