CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms: A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032240343
N° edición
1

Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms: A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)

David Bloome; George Newell; Alan R Hirvela; Tzu-Jung Lin (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms: A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés) - David Bloome; George Newell; Alan R Hirvela; Tzu-Jung Lin

Libro Nuevo

$ 865.05

$ 1,441.76

Ahorras: $ 576.70

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms: A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature (Routledge Research in Literacy Education) (en Inglés)"

Written by leaders in the field of literacy and language arts Education, this volume defines Dialogic Literary Argumentation, outlines its key principles, and provides in-depth analysis of classroom social practices and teacher-student interactions to illustrate the possibilities of a social perspective for a new vision of teaching, reading and understanding literature. Dialogic Literary Argumentation builds on the idea of arguing to learn to engage teachers and students in using literature to explore what it means to be human situated in the world at a particular time and place. Dialogic Literary Argumentation fosters deep and complex understandings of literature by engaging students in dialogical social practices that foster dialectical spaces, intertextuality, and an unpacking of taken-for-granted assumptions about rationality and personhood. Dialogic Literary Argumentation offers new ways to engage in argumentation aligned with new ways to read literature in the high school classroom. Offering theory and analysis to shape the future use of literature in secondary classrooms, this text will be great interest to researchers, graduate and postgraduate students, academics and libraries in the fields of English and Language Arts Education, Teacher Education, Literacy Studies, Writing and Composition.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes