CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Design Thinking in the Middle Grades: Transforming Mathematics and Science Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.1 x 16.0 x 1.8 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9780807767801

Design Thinking in the Middle Grades: Transforming Mathematics and Science Learning (en Inglés)

Reagan Curtis (Autor) · Darran R. Cairns (Autor) · Johnna J. Bolyard (Autor) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Design Thinking in the Middle Grades: Transforming Mathematics and Science Learning (en Inglés) - Curtis, Reagan ; Cairns, Darran R. ; Bolyard, Johnna J.

Libro Físico

$ 1,089.59

$ 1,815.98

Ahorras: $ 726.39

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Design Thinking in the Middle Grades: Transforming Mathematics and Science Learning (en Inglés)"

Too often, mathematics and science are taught in isolation from each other and from meaningful problems that matter to students. This book draws on the authors' experiences with teacher colleagues, including time spent in their classrooms co-developing and refining lessons. The core of their approach is to encourage learners to pursue solutions to everyday challenges through design-based learning cycles. Students use mathematical modeling to describe or summarize a phenomenon, predict which potential solutions may be successful, and/or to test actual performance against predictions. The authors emphasize connecting grade-appropriate science and math content standards and integrating literacy with evidence-based argument through design briefs and presentations. Teachers will learn how to support productive struggle and structure group learning that promotes equity, while teaching in the classroom or virtually as needed. The middle grades are a pivotal time to engage the next generation so that they are prepared to solve tomorrow's challenges. Classroom teachers, preservice educators, and faculty in teacher education programs can use Design Thinking in the Middle Grades as a foundational text for math, science, and integrated STEM teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes