Hot DAYS en Buscalibre hasta 70% dcto y envío gratis   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781641138185

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (en Inglés)

Poetter, Thomas S. ; Murray, Don C. ; Larrick, Peggy (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (en Inglés) - Poetter, Thomas S. ; Murray, Don C. ; Larrick, Peggy

Libro Físico

$ 1,246.94

$ 2,267.17

Ahorras: $ 1,020.23

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 92 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (en Inglés)"

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us about Schools and Society Today is an effort by students of curriculum studies, along with their professor, to interpret and understand curriculum texts and theorists of the 1950s in contemporary terms.The authors explore how key books/authors from the curriculum field of the 1950s illuminate new possibilities forward for us as scholar educators today: How might the theories, practices, and ideas wrapped up in curriculum texts of the 1950s still resonate with us, allow us to see backward in time and forward in time - all at the same time? How might these figurative windows of insight, thought, ideas, fantasy, and fancy make us think differently about curriculum, teaching, learning, students, education, leadership, and schools? Further, how might they help us see more clearly, even perhaps put us on a path to correct the mistakes and missteps of intervening decades and of today?The chapter authors and editors revisit and interpret several of the most important works in the curriculum field of the 1950s. The book's Foreword is by renowned curriculum theorist William H. Schubert.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes