CELEBREMOS EL MES DE LAS MADRES CON DESCUENTOS Y ENVÍO GRATIS   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Culture and Foreign Language Education: Insights From Research and Implications for the Practice (Studies in Second and Foreign Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
387
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501510946
Categorías

Culture and Foreign Language Education: Insights From Research and Implications for the Practice (Studies in Second and Foreign Language Education) (en Inglés)

Chan, Wai Meng/Bhatt, Sunil Kumar/Nagami, Masanori/Walker, Izumi (Autor) · Mouton De Gruyter · Tapa Dura

Culture and Foreign Language Education: Insights From Research and Implications for the Practice (Studies in Second and Foreign Language Education) (en Inglés) - Chan, Wai Meng/Bhatt, Sunil Kumar/Nagami, Masanori/Walker, Izumi

Libro Nuevo

$ 2,540.13

$ 4,233.56

Ahorras: $ 1,693.42

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Culture and Foreign Language Education: Insights From Research and Implications for the Practice (Studies in Second and Foreign Language Education) (en Inglés)"

The teaching of culture and interculturality is today viewed as an integral part of foreign language education. This book presents insights from recent research on the role of culture in second/foreign and heritage language education. It contains 14 chapters including an introductory chapter that discusses diachronically the evolving notion of culture and how the sociocultural view of culture as a complex and dynamic concept informs language teaching and language learning research. The chapters following the introduction are organised in four parts focusing on: 1) the teacher's role in integrated language and culture learning; 2) the interrelationship between culture, identity, and language learning and use; 3) the effect of culture on learner characteristics which impact language learning processes and outcomes; and 4) curriculum development aimed at fostering language and culture learning. The chapters in Parts 1 to 3 present contributions from current research - either in the form of the authors' original studies or comprehensive reviews of relevant essential research - which bears important implications for curricular practice in foreign language and language teacher education. This close link between research, theory and practice is also maintained in the two chapters in Part 4, which present developmental projects based on well-grounded theoretical frameworks.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes